fbpx

indoor cycling w domu

8 powodów, dla których warto trenować indoor cycling w domu

Dlaczego indoor cycling w domu? Bo to sport idealny dla każdego, niezależnie od wieku, wagi i poziomu sprawności. Jeśli chcesz poprawić kondycję, wzmocnić mięśnie i czuć się świetnie,  wskocz na rower ICG i trenuj regularnie, a efekty zauważysz bardzo szybko.

Rowery do indoor cyclingu mają jedno koło zamachowe i nie mają wolnobiegu. Czyli pracujesz nogami cały czas, również by zahamować, dlatego też musiszy włożyć większy wysiłek w jazdę. Ale za to energetyczna muzyka poniesie się bardzo daleko… Uchwyty na kierownicy, na której też jest miejsce na bidon, służą do zmiany ustawienia rąk i przyjmowania różnych pozycji treningowych ( w tym stojących).

1. Z indoor cycling poprawisz wytrzymałość 

Jedziesz w swoim tempie, możesz kontrolować wysiłek za pomocą pulsometru, ale też miernika mocy. Rowery ICG  bazują właśnie na systemie Coach by Color™ ( strefach intensywności opartych na mocy), który jest mocno spersonalizowany. Po prostu w trakcie treningu dajesz z siebie tyle, ile aktualnie możesz. Ciekawostka: profesjonalny trening rowerowy MTB czy szosowy również bazuje na mocy. To ważne i pomocne w planowaniu treningu i obserwacji postępów.

2.  Indoor cycling jest bezpieczny dla stawów

Osoby, które mają problemy z kolanami, biodrami czy plecami muszą unikać aktywności obciążających stawy. A indoor cycling ma w tej kwestii przewagę nad rowerem szosowym. Dzięki temu, że rower do indoor cyclingu ma koło zamachowe, zmiany tempa i obciążenia są płynne. Tym samym chronisz stawy, a do tego wzmacniasz mięśnie. Przyznaj – idealna kombinacja!

3. Indoor cycling a odchudzanie

Indoor cycling to pogromca kalorii. Indoor cycling jest wymarzonym treningiem wytrzymałościowym, dzięki któremu spalisz podczas jednej sesji kilkaset kalorii (ich liczba zależy m.in od intensywności sesji rowerowej). Wiec już ta wiedza powinna ci poprawić samopoczucie:)

4. Wymodelujesz pośladki i mięśnie nóg – indoor cycling idealny dla kobiet!

Trenując regularnie indoor cycling, dość szybko zauważysz pozytywne zmiany w mięśniach pośladkowych i ud. Pozbędziesz się tkanki tłuszczowej z tych „problematycznych stref” a przy okazji je wzmocnisz!

indoor cycling dla kobiet

5. Wzmocnisz mięśnie tułowia

Czasami błędnie się uważa, że podczas jazdy indoor cycling pracują tylko dolne partie mięśniowe. Wręcz przeciwnie. Również mięśnie brzucha o także prostowniki grzbietu angażujesz,  kręcąc kilometry na rowerze do indoor cycling. Zwłaszcza w pozycjach stojących i przy większym obciążeniu. Przy okazji poprawisz sylwetkę.

6. Motywujące i angażujące treningi

Jeśli trenujesz Indoor Cycling w domu, masz do dyspozycji kilka rozwiązań, które zmobilizują Cię do regularnej aktywności. Po pierwsze zainstaluj na smartfona aplikację ICG App ( do rowerów Life Fitness powered by ICG); po drugie, jeśli wolisz jazdę z instruktorem, skorzystaj z ICG World Tour To kilkanaście bezpłatnych tras wirtualnych, które możesz wykorzystać w swoim treningu. Gwarantujemy Ci się, że się od nich uzależnisz!

7.  Kręcenie kilometrów na rowerach ICG to fun!

Energetyczna, rytmiczna muzyka, zmiany tempa, podjazdy to wszystko sprawia, że trening indoor cycling Cię porwie. A uśmiech długo nie zejdzie Ci z twarzy po zejściu z roweru.

8.Indoor cycling – Twój sojusznik w walce ze stresem

Jeśli po całym dniu chcesz zapomnieć o stresie w pracy i nie tylko, wskocz na rower do indoor cyclingu. Jedna sesja rowerowa sprawi, że zniwelujesz stres.  Mocno się zmęczysz, ale Twój organizm zaleje porządna dawka endorfin i tym samym Ci podziękuje za aktywność. Poczujesz się cudownie!

 

Szukasz roweru do indoor cyclingu. Pomożemy Ci wybrać najlepszy model dla Ciebie!? Skontaktuj się z nami  +48 509 988 068

 

 

Podziel sięShare on Facebook
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
Aktualności
Bez kategorii
Odżywianie
Sprzęt i akcesoria
Trening cardio
Trening siłowy
Trening w domu